Reklamaatioita sekä reklamaatioehdotuksia pääsee tarkastelemaan klikkaamalla ylänavigaatiosta ”Sopimuksen haku” ja sen alta ”Reklamaatiot”.
Uusi reklamaatio
Katso ohjeet uuden reklamaation laadintaan artikkelista "Luo reklamaatio".
Tarkastele reklamaatioita
Sopimuskohdat listautuvat ”Sopimusten haku” -> ”Reklamaatiot” -näkymään. Lajittelua voi muuttaa kohdasta "Järjestä":
- Aakkosjärjestykseen (A-Ö)
- Aakkosjärjestykseen (Ö-A)
- Uusimmat ensin
- Vanhimmat ensin
- Viimeksi muokatut ensin
Sopimuskohtien listauksesta reklamaatiota voidaan katsella tai muokata.
Reklamaation katselu
Reklamaation tietosivulla näytetään koosteena reklamaation perustiedot, reklamaation kohde ja historiatiedot.
Reklamaation muokkaus
Reklamaatiota voidaan muokata tiettyjen rajoitusten puitteessa. Reklamaation tila ja käyttäjätunnuksen sekä organisaation oikeudet vaikuttavat muutosten tekemiseen .
- Valitse ”Muokkaa”
- Tee tarvittavat muutokset reklamaation muokkausnäkymässä.
Muutosehdotusten haku
- Oletuksena listautuvat kaikki muutosehdotukset
- Hakua voidaan rajata
- Reklamaation sopimus
- Reklamaation tyyppi
- Reklamaation tila
- Reklamaation kohde
- Reklamaation lähde (henkilö)
- Reklamaation lähde (organisaatio)
- Reklamaation lähde (email)