Skapa och hantera reklamationstyp
Du kan granska reklamationer genom att i den övre navigeringen klicka på "Kontraktsinställningar" och därefter på "Reklamationstyper". Reklamationstyperna visas i vyn som öppnas.
Skapa ny reklamationstyp
Ange önskat namn och beskrivning av reklamationstyp.
Klicka på "Spara" varefter du kommer till listan över reklamationstyper.
Granska skapade reklamationstyper
Ytterligare information visas i ”Inställningar för kontrakt” -> ”Reklamationstyp. Du kan ändra sorteringen i "Omorganisera".
- Alfabetisk ordning (A-Ö)
- Alfabetisk ordning (Ö-A)
- Senaste först
- Äldsta först
- Senast redigerade först
Förhandsgranska reklamationstyp
Använd pilsymbolen för att förhandsgranska innehåll på reklamationstypen.
Redigera reklamationstyp
Välj reklamationstyp på listan över reklamationstyper och klicka på "Redigera". Reklamationstypens redigeringsfönster öppnas. Redigera och klicka på "Spara".
Ta bort reklamationstyp
- Välj ”Ta bort” i menyn.
- Vill du ta bort valt objekt?
- Ja
- Nej
- Vill du ta bort valt objekt?
Söka reklamationstyper
Med sökfunktionen kan du söka skapade reklamationstyper. Du kan precisera sökningen med sökord.