Reklamaatiotyypin luominen ja käsittely
Reklamaatioita pääset tarkastelemaan klikkaamalla ylänavigaatiosta osiota "Sopimusasetukset" ja sen alta "Reklamaatiotyypit". Reklamaatiotyypit listautuvat avautuvaan näkymään.
Luo uusi reklamaatiotyyppi
Syötä haluttu nimi ja reklamaation kuvaus.
Lopuksi klikkaa "Tallenna" ja järjestelmä palautuu reklamaatiotyyppilistaukseen.
Tarkastele luotuja reklamaatiotyyppejä
Lisätiedot listautuvat ”Sopimusasetukset” -> ”Reklamaatiotyyppi” -näkymään. Lajittelua voi muuttaa kohdasta "Uudelleenjärjestä".
- Aakkosjärjestykseen (A-Ö)
- Aakkosjärjestykseen (Ö-A)
- Uusimmat ensin
- Vanhimmat ensin
- Viimeksi muokatut ensin
Esikatsele reklamaatiotyyppiä
Klikkaa nuolisymbolia katsellaksesi reklamaatiotyypin sisältöä.
Reklamaatiotyypin muokkaaminen
Valitse reklamaatiotyyppien listalta haluamasi reklamaatiotyyppi ja valitse "Muokkaa". Reklamaatiotyypin muokkausikkuna avautuu. Tee halutut muokkaukset ja klikkaa "Tallenna".
Reklamaatiotyypin poistaminen
Valitse valikosta ”Poista”.
- Haluatko varmasti poistaa valitsemasi kohteen?
- Kyllä
- Ei