Organisaation Tarjouspalvelun pääkäyttäjän kirjautuessaan Tarjouspalveluun avautuu ohjeistusikkuna, josta pääsee suorittamaan Käyttäjähallinnan käyttöönoton.
Jos yllä näkyvää pop-up ikkunaa ei tule, pääset siirtymään Tietojen vahvistaminen sivulle Omat tiedot sivun kautta.
"Tietojen vahvistaminen" välilehdellä käyttäjä vahvistaa ensin Organisaation tiedot Cloudia Networkissa. Cloudia Network-tiedot ovat peräisin julkisista avoimista rekistereistä.
Huom. Vaikka puhelinnumero/sähköposti puuttuvat tiedoista tai ovat virheellisesti, voi vahvistuksen silti tehdä.
Seuraavaksi tulee tarkastaa Tarjouspalveluun syötetyt organisaation tiedot. Kun tiedot on tarkastettu, klikkaa "Vahvista" painiketta
Organisaation tiedot vahvistetaan ja lähetetään Cloudia Käyttäjähallintaan -> Valitse Kyllä
Käyttäjätietojen vahvistaminen
Kun organisaation tiedot on viety Käyttäjähallintaan, tulee jokaisen käyttäjän siirtää oma tunnuksensa sinne. Käyttäjälle tulee sisäänkirjautuessa ilmoitus josta pääsee tämän suorittamaan.
Tämä on myös mahdollista suorittaa myöhemmin Omat tiedot -> Tietojen vahvistaminen välilehdeltä.
Tietojen vahvistaminen ja siirto tapahtuu “Vahvista käyttäjän tiedot” painikkeen kautta
Vahvista vielä tiedot klikkaamalla "Kyllä"
Käyttäjätietojen vahvistuksen jälkeen, järjestelmä ohjaa sinut kirjautumissivulle jossa tulee määritellä uusi salasana tunnukselle.
Salasanan vähimmäispituus on 12 merkkiä ja siinä tulee olla vähintään yksi iso ja pieni kirjain, yksi numero ja erikoismerkki.
Organisaation siirto Käyttäjähallintaan joilta se löytyy jo entuudestaan
Jos teidän organisaatiolla on jo käytössä Käyttäjähallinta (esimerkiksi Cloudia Sopimus), tulee teidän olla yhteydessä Tukeen siirtoa varten.
Huom: Yhteydenotot tulee tehdä sähköpostitse tuki@cloudia.fi