Toimittajat voivat lähettää Tarjouspalvelun kautta kysymyksiä liittyen voimassa oleviin pyyntöihin. Kysymyksiin vastataan Cloudia Sourcingin kautta.
Sivun yläpalkissa olevasta kirjekuoren kuvasta tai Asetukset -valikosta pääsee kysymysten hallintaan. Kysymysten hallinta -toiminto listaa kaikki voimassa olevat pyynnöt, joilla on vastaamattomia tai vastattuja kysymyksiä. Tietyn pyynnön kysymyksiä pääsee tarkastelemaan valitsemalla ko. pyyntö listauksesta. Järjestelmä siirtyy tällöin pyynnön tietosivulle.
Tietosivun alalaidasta näet vastaamattomat kysymykset.
Vastaamattomat kysymykset
Pyynnön vastaamattomien kysymysten listaukseen pääsee klikkaamalla Kysymykset osiota.
- Kysymys
- Tarjoajan lähettämä kysymys, jota voi muokata
- Vastaus
- Kirjoita vastauksesi alla olevaan kenttään
-
Poista
- Poistamalla kysymyksen poistat sen koko järjestelmästä. Kysymys näkyy kuitenkin edelleen kysymyksen kysyneelle tarjoajalle itselleen, mutta ei muille Tarjouspalvelussa.
- Tallenna, mutta älä lähetä
- Voit tallentaa vastauksen lähettämättä sitä
-
Lisää liite
-
Vastaukseen voi liittää liitteen. Liitteen koko voi olla maksimissaan 50Mb, mutta liitteiden määrää ei ole rajattu.
-
-
Lähetä vastaus
-
Järjestelmä lähettää vastauksesta sähköpostin kaikille pyyntöön tutustuneille tarjoajille
-
Vastatut kysymykset
Vastatut kysymykset osioon listautuvat kaikki kysymykset, joiden vastaus on lähetetty tarjoajille. Osiossa kysymyksen voi siirtää takaisin vastaamattomiin tai muokata jo lähetettyjä vastauksia.
- Vastaus
- Voit muokata aiemmin lähetettyä vastausta. Lähettääksesi vastauksen klikkaa "Lähetä vastaus".
- HUOM. tämä lähettää uuden sähköpostin pyyntöön tutustuneille sekä muuttaa vastauksen Tarjouspalveluun
- Aseta vastaamattomaksi
- Toiminto siirtää kysymyksen vastaamattomien kysymysten listalle
- Tämän jälkeen on mahdollista tehdä kaikki toiminnot, jotka koskevat vastaamattomia kysymyksiä
- Lisää liite
- Vastaukseen voi liittää liitteen. Liitteen koko voi olla maksimissaan 50Mb, mutta liitteiden määrää ei ole rajattu.