IV.1) Beskrivning
IV.1.1) Förfarandets karaktär
Välj förfarande som används i upphandlingen (se upphandlingsförfaranden)
- Ange vid behov ytterligare information om upphandlingsförfarandet
IV.1.3) Information om ramavtalet eller det dynamiska upphandlingssystemet
Välj vid behov "Denna upphandling involverar ingående av ramavtal"
- Mer kompletterande uppgifter öppnas då nedan. Välj om ramavtal ska ingås med en eller flera leverantörer
- Om du väljer ”med flera” ska du ange det planerade maximala antalet deltagare i fältet som öppnas.”
- Om det är fråga om selektivt förfarande ska du också välja ”Denna upphandling involverar skapande av ett dynamiskt upphandlingssystemssystem”
- Om ramavtalets längd är över fyra år, ska du ange motiveringar i fältet nedan. (högst 400 tecken)
IV.1.6) Information om elektronisk auktion
* Denna punkt finns inte i alla formulär
- Välj vid behov ”Elektronisk auktion används” och fyll i ytterligare information om den i fältet som öppnas (högst 400 tecken)
IV.2) Administrativa uppgifter
IV.2.2) Tidsfrist för mottagning av anbud eller ansökan om deltagande
- Ange eller välj i kalendermenyn sista datum för mottagande av anbud eller ansökan om deltagande
IV.2.4) Språk på vilka anbud eller ansökan om deltagande kan lämnas in
- Välj på vilka språk anbud eller ansökningar om deltagande kan lämnas in
IV.2.6) Tid under vilken anbudsgivarens anbud åtminstone ska gälla
- Fastställ minimitid under vilken anbudsgivarens anbud åtminstone ska gälla. Du kan knappa ner datum eller välja det i kalendervyn
- Fastställ datum, eller
- Längd i månader